Λίγοι γνωρίζουν ότι το διασημότερο αστέρι του Χόλιγουντ, η Μέρυλιν Μονρώ (η οποία γεννήθηκε σαν σήμερα), είχε αδυναμία στις ελληνικές "αντρικές χάρες", αφού είχε συνάψει ερωτική σχέση με όχι έναν, με όχι δύο, αλλά με τρεις συμπατριώτες μας! Με τον Υδροχόο Νίκο Μινάρδο (ημι-διάσημος χολυγουντιανός ηθοποιός), με τον Παρθένο Ηλία Καζάν (κορυφαίος παγκόσμια σκηνοθέτης) και με τον Κριό Σπύρο Σκούρα (κραταιό αφεντικό τότε της 20th Century Fox)!
Κάπου βέβαια η Μέρυλιν λειτουργούσε σαν "πεταλουδίτσα", αφού σε όλη τη διάρκεια της σύντομης ζωής της "σερνόταν" από τη μία σχέση στην άλλη, ψάχνοντας απεγνωσμένα να βρει την αγάπη που είχε στερηθεί στην παιδική της ηλικία (η ίδια είχε μεγαλώσει σε ορφανοτροφεία και σε ανάδοχες οικογένειες)! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ανήκει στο μεταβλητό και μάλλον ασταθές ζώδιο των Διδύμων! Παράλληλα, επηρεάζεται πολύ έντονα από το an ανατρεπτικό, επαναστατικό και απελευθερωτικό ζώδιο του Υδροχόου! Βλέπετε, έχει τη Σελήνη της, τον Δία της και την ακμή του Έβδομου Οίκου της στον Υδροχόο. Όπως γνωρίζουμε, ο Έβδομος Οίκος "καθρεπτίζει" το είδος και την ποιότητα των σχέσεων μας - που στην περίπτωση της Μέρυλιν αυτές είχαν μια έντονα "υδροχοίστικη" χροιά. Και το θέμα είναι ότι σε έναν/μία κλασικό/ή Υδροχόο δημιουργείται εύκολα η αίσθηση του "εγκλωβισμού", όταν αυτός/ή νιώθει ότι βρίσκεται μέσα σε μια συντηρητικού χαρακτήρα, "ρουτινιάρικη" διαπροσωπική σχέση!
|
Ο γενέθλιος χάρτης της Μέρυλιν Μονρώ |
Την πιο δυνατή και μακροχρόνια σχέση από τις τρεις τη δημιούργησε η Μέρυλιν με τον ηθοποιό
Νίκο Μινάρδο. Όχι τυχαία βέβαια, αφού ο Μινάρδος ανήκε στον ζώδιο του Υδροχόου, σε ένα ζώδιο που είδαμε το πόσο έντονη και καθοριστική παρουσία έχει στον γενέθλιο χάρτη της Μονρώ (ειδικά σε ότι αφορά τις ερωτικές της σχέσεις)! Στην πραγματικότητα, ο υδροχοικός Ήλιος του Μινάρδου λειτούργησε σαν ένας
"συναστριακός μπαλαντέρ" για τους δύο. Από τη μια, έκανε σύνοδο με τη Σελήνη της (στοιχείο ισχυρότατης συναισθηματικής ροής και ταύτισης ανάμεσα τους) και παράλληλα
μια στενότατη σύνοδο με τον Δία της Μέρυλιν (που σημαίνει ότι όταν ήταν
μαζί οι δυο τους "κουρδίζονταν" εύκολα σε συχνότητες χαράς, αισιοδοξίας
και ενθουσιασμού, κάτι που είχε απόλυτη ανάγκη η καταθλιπτική κατά τα
άλλα Μέρυλιν). Από την άλλη, ο "υδροχοικός" αυτός Ήλιος του Μινάρδου "έπεφτε" συναστριακά μέσα στον Έβδομο Οίκο της Μονρώ, σε έναν Οίκο που παράγει τεράστια ερωτική έλξη και υψηλό αρμονικό συντονισμό ανάμεσα σε δύο "φυλετικά πολωμένα" άτομα - τα οποία και τα ωθεί με σφοδρότητα στο να ζευγαρώσουν!
Με τον σκηνοθέτη
Ηλία Καζάν η σχέση φαίνεται να βασιζόταν περισσότερο στις χαρές της σάρκας -
και ενδεχομένως σε ένα προστατευτικό/πατρικό στοιχείο που έβγαζε ο Καζάν απέναντι στη Μέρυλιν! Βλέπετε, ο Καζάν ανήκε στο δυσαρμονικό απέναντι στους Διδύμους ζώδιο της Παρθένου! Είχε όμως τη Σελήνη του στους Διδύμους (μάλλον κοντά στον Ήλιο της Μέρυλιν)! Οπότε υπήρξε όντως ανάμεσα τους κάποιου είδους ταύτιση, αναμειγμένη όμως με πολλές στιγμές δυσαρμονίας και διάστασης. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το ότι και η μεγαλύτερη (ανάμεσα στους συγκεκριμένους τρεις) "καψούρα" της Μέρυλιν, ο Μινάρδος, επηρεαζόταν και αυτός έντονα από το δυσαρμονικό απέναντι της ζώδιο της Παρθένου (ο Νίκος είχε τη Σελήνη του εκεί). Γιατί να συμβαίνει αυτό;
Αν ρίξουμε μια ματιά στο ωροσκόπιο της Μέρυλιν, θα δούμε ότι το ζώδιο της Παρθένου καλύπτει ολοκληρωτικά σχεδόν τον Δεύτερο Οίκο της! Και ο Δεύτερος Οίκος είναι ο πιο σταθεροποιητικός Οίκος σε ένα ωροσκόπιο, που λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό για να δημιουργεί συνθήκες ηρεμίας, γαλήνης και ασφάλειας στη ζωή ενός ανθρώπου! Είναι λοιπόν ένας Οίκος καθοριστικός για ένα άτομο με ταραγμένη ψυχοσύνθεση, όπως η Μέρυλιν Μονρώ! Να λοιπόν γιατί έκανε τελικά σχέσεις με συντρόφους που είχαν στοιχεία στο δυσαρμονικό απέναντι της ζώδιο της Παρθένου (εδώ εμβαθύνουμε στα μεγάλα μυστικά του αστρολογικού κλάδου της Συναστρίας)!
Με τον τρίτο άντρα, τον τότε πρόεδρο του κινηματογραφικού κολοσσού "20th Century Fox"
Σπύρο Σκούρα, η σχέση φαίνεται να ήταν περισσότερο ωφελιμιστικού χαρακτήρα!
Η Μέρυλιν έκανε τότε τα πρώτα αβέβαια βήματα της στο Χόλυγουντ και το να πλαγιάσει με έναν πανίσχυρο κινηματογραφικό συντελεστή σαν τον Σκούρα της άνοιξε μεγάλες πόρτες και την οδήγησε στο να εκτοξευτεί στο παγκόσμιο κινηματογραφικό στερέωμα! Ο Ήλιος του Σκούρα βρισκόταν στο ζώδιο του Κριού, που κάθε άλλο παρά δυσαρμονικό είναι απέναντι στους Διδύμους και στον Υδροχόο - στα βασικά αστρολογικά στοιχεία δηλαδή της Μέρυλιν! Επιπλέον, η Μέρυλιν είχε την Αφροδίτη της στον Κριό! Αναμφίβολα, ο υπερ-εξηντάχρονος τότε Σκούρας εκτός από εραστής
της φαίνεται να έπαιξε και το ρόλο της πολυπόθητης για τη Μέρυλιν πατρικής φιγούρας (με τη Σελήνη του στον Αιγόκερο έπαιρνε εύκολα το συγκεκριμένο ρόλο). Όλως παραδόξως πάντως, στο ωροσκόπιο του Σκούρα υπήρχε μία σύνοδος Ποσειδώνα - Πλούτωνα που έπεφτε ακριβώς "συναστριακά" πάνω στον "διδυμίσιο" Ήλιο της Μέρυλιν! Το συγκεκριμένο στοιχείο μας κάνει να υποψιαζόμαστε ότι η σχέση του Σκούρα με τη Μονρώ δεν ήταν τελικά και τόσο επιφανειακή, αφού ο πανίσχυρος αυτός άντρας μάλλον ένιωθε ότι υπήρχε κάποιο βαθύ, μοιραίο και "αιθέριο" στοιχείο που τον συνέδεε με τη συγκεκριμένη γυναίκα!
Θωμάς Γαζής
Copyright: Θωμάς Δ. Γαζής